Fondatorul Johann Jacobs deschide primul său magazin în vibrantul oraș portuar Bremen, din Germania. Magazinul său special pentru cafea, ceai, ciocolată și biscuiți, deservea misiunii lui Johann Jacobs de a livra doar produse impecabile, la prețuri rezonabile.
Johann Jacobs deschide prima sa prăjitorie, oferindu-le locuitorilor din Bremen să guste pentru prima dată cafeaua sa delicioasă și prăjită cu măiestrie.
Cafeaua Jacobs este disponibilă în cele mai bune hoteluri, restaurante și stațiuni de pe coasta baltică a Germaniei. Călătorind pe vapoarele transatlantice, cafeaua Jacobs ajunge pentru prima dată în America. Jacobs oferă acum cafea de calitate superioară pentru băutorii pretențioși de pe ambele maluri ale Atlanticului.
Walther, nepotul lui Johann, în vârstă de 22 de ani, se întoarce din SUA și se alătură companiei cu idei noi. El implementează un ambalaj elegant și atrăgător, care prezintă pentru prima dată aroma Jacobs. Primele sloganuri ale brandului aduc Jacobs în prim-plan. În Germania, Walther creează o flotă de furgonete pentru a livra cafea proaspătă și aromată la domiciliul clienților.
După distrugerea fabricilor Jacobs și a întreruperii aprovizionării din cauza războiului, în 1948 producția de cafea a putut fi reluată într-o manieră adecvată. Un moment special a fost atunci când Walther a recepționat primul transport oficial postbelic de 12 saci de boabe de cafea verde de peste ocean.
Walther dă viață sloganului simbolic "Jacobs - Wunderbar" ("Cafeaua Jacobs - Minunată") în campaniile de publicitate. Prima cafea instant Jacobs - Mocca Press - este, de asemenea, lansată în 1957.
Fiul lui Walther, Klaus, se alătură companiei în 1962 și ajută la inaugurarea unei noi ere în viața brandului: noi produse, ambalaje si reclame sunt lansate în noi piețe. Flota de furgonete VW Transporter ale lui Jacobs devine o priveliște de neratat în orașe.
Krönung devine o cafea râvnită, cu un public devotat. În 1973, asistăm la sosirea lui Frau Sommer, care devine ambasador al campaniilor publicitare Jacobs pentru următorii 12 ani. Doamna Sommer a lăudat calitățile speciale ale cafelei Jacobs, dar și Alintaroma, care a devenit o caracteristică permanentă a cafelei Jacobs.
În 1982, Klaus Jacobs fuzionează brandul Jacobs cu îndrăgita afacere elvețiană de ciocolată Suchard. Începe trecerea de la o companie de familie la un brand global.
În 1990, Jacobs este vândut către Philip Morris, devenind astfel parte din Kraft Jacobs Suchard. Jacobs intră pe noi piețe, aducând promisiunea unei cafele de calitate în fosta Uniune Sovietică, Orientul Mijlociu, Africa și America Centrală.
Kraft Foods devine Mondelez International Inc.. Fosta sa divizie de cafea fuzionează cu Sara Lee pentru a crea Jacobs Douwe Egberts (JDE).
Jacobs este relansat cu o nouă identitate de brand. Coroana aurită, introdusă cu 50 de ani în urmă, rămâne un element inconfundabil al brandului. Jacobs continuă să transforme bucuriile mici în clipe minunate, oferind oamenilor ocazia să aprecieze tot ce e deosebit în viață.
JDE fuzionează cu Peet's Coffee pentru a crea compania JDE Peet's, listată la bursa din Amsterdam începând cu luna mai 2020.
Aprovizionarea responsabilă este una dintre modalitățile prin care avem un impact pozitiv asupra mediului înconjurător, ajutând fermierii și comunitățile din regiunile cultivatoare de cafea să se dezvolte.